· Je wilt groeien met jouw bedrijf, maar je weet niet goed waar te beginnen.
· Je hebt geen inspiratie wat je moet posten dus post je niks of je doet maar wat.
· Je steekt veel tijd in het maken van posts, maar de resultaten blijven uit.
· Je bent gepassioneerd over je vak, maar verkopen op Instagram snap je niet zo goed.
· Je hebt geen idee of je mensen boeit met jouw content.
· Je bent gewend om alles zelf te doen en hebt moeite om werk uit te besteden, maar hebt stiekem behoefte aan iemand die met je meekijkt.
· Je klanten uiteindelijk jou berichten in plaats van andersom.
· Je altijd weet wat je kunt posten.
· Je posts gepland hebt staan voor een paar weken of maanden.
· Continu nieuwe en leuke volgers aantrekt.
· Je iemand naast je hebt staan met veel ervaring die al je vragen beantwoordt en onzekerheden wegneemt.
· Weet hoe je je volgers om kan zetten in klanten.
· Je gaat knallen met je content
· Weet jij wie je ideale volger is en hoe je diegene aantrekt.
· Heb je een sterke contentstrategie opgebouwd.
· Zit je bomvol inspiratie voor jouw content.
· Weet je precies wat je wilt overbrengen op jouw volgers.
· Heb je jouw volgende posts al ingepland.
· Houd je voldoende tijd over voor vrienden/familie of iets anders wat jij belangrijk vindt en hoef je niet meer te stressen over je posts die je nog moet plaatsen.
Ik was 25 jaar toen ik mijn eerste onderneming startte. Een eigen escape room bedrijf. Een droom die uitkwam! Het was direct een mega succes en het bedrijf groeide snel. Totdat in 2020 de lockdown kwam en ik het mega moeilijke besluit heb genomen om te stoppen met Escape Time.
Naast Escape Time had ik ook andere ondernemingen.(Jup, ik heb veel ambities). Ik heb gewerkt als netwerkmarketeer, ik heb mijn eigen webshop gehad, ik beheer social media kanalen voor verschillende bedrijven èn ik help andere toffe vrouwelijke ondernemers om te groeien en te knallen met hun bedrijf via Instagram.
Omdat ik veel verschillende ondernemingen heb (gehad), weet ik als geen ander hoe belangrijk Social media is voor je bedrijf.
In het begin liep ik zelf tegen wat problemen, uhum uitdagingen aan. Hoe kan ik het beste groeien op Instagram? Hoe haal ik het meeste uit het algoritme? Hoe verkoop ik mijn producten/diensten zonder salesy over te komen? Hoe zet ik mijn volgers om in klanten? Door de jaren heen heb ik veel geleerd en verschillende strategieën uitgeprobeerd, waardoor ik nu precies weet wat wel en niet werkt.
Als instagram coach help ik vrouwelijke ondernemers om hun volgers om te zetten in klanten, zodat zij voldoende tijd en ruimte over hebben voor hun familie en vrienden.
Dat begrijp ik, investeren in jezelf en bedrijf is altijd spannend. Probeer het eens van een andere kant te zien. Wat kost het je om deze investering NIET te doen? Hoeveel klanten en daarmee omzet loop je mis? Hoeveel frustratie heb jij op dit moment? En dat alleen omdat je nu niet de juiste dingen doet.
Je kunt ervan uitgaan dat je hier zo’n 1,5 uur per week mee bezig bent. Alle tijd die je in dit traject stopt is direct tijd die je stopt in het aantrekken van nieuwe klanten. Zo mis je dus geen minuut!
Ja, dat kan. Als je nog maar net voor jezelf bent begonnen is het super waardevol om direct een sterke content planning neer te zetten. Het is geen enkel probleem als je daarnaast nog in loondienst werkt. We plannen de eventuele coach calls er dan omheen. :)
Ja zeker! Hoe vaker je dingen hoort, ziet en herhaalt, hoe beter je het onder de knie krijgt! Daarnaast heeft iedere ondernemer haar eigen strategie om kennis over te brengen.
Als jij nu nog niet het gewenste resultaat hebt behaald, dan is er nog ruimte voor groei!